Technische dienst

Beschrijving

U kan met al uw meldingen of aanvragen bestemd voor de technische dienst terecht bij het centraal meldpunt van de dienst. Het meldpunt staat in voor het behandelen van alle vragen of meldingen van zowel burgers als interne diensten van de gemeente.

Procedure

Wanneer uw vraag het meldpunt bereikt zullen de medewerkers van het meldpunt u in eerste instantie berichten over de goede ontvangst van uw vraag om u vervolgens op de hoogte te houden van de stand van zaken van uw melding. Zo zal u onder meer bericht krijgen bij inplanning van de werkzaamheden en na afhandeling van de werken. Door de oprichting van dit meldpunt hoopt de gemeente Zaventem haar burgers en collega's in de toekomst meer klantgericht te kunnen bedienen.

Hoe

De eenvoudigste manier om het meldpunt te bereiken is via mail aan meldpunt. Tijdens de kantooruren kan u uw vraag ook telefonisch doorgeven op het nummer 02/725 03 80 of melden aan het loket (Steenokkerzeelstraat 56).

Waarvoor kan u terecht bij het meldpunt van de Technische Dienst?

  • Aanvraag materiaal uitleendienst
    • via volgend formulier: materiaalaanvraag
    • Gelieve dit ten minste 1 maand op voorhand door te sturen
  • Aanvraag rode steentjes
  • Beschadiging wegdek
  • Beschadiging voetpad
  • Beschadiging verkeersborden – grafitti
  • Sluikstorten, zwerfvuil
  • Opkuis openbaar domein
  • Aanvraag parkeerverbod

Waarvoor kan u terecht bij andere instanties?

  • Voor defecten aan de openbare verlichting kan u zich wenden tot Eandis via het gratis nummer 0800/6 35 35 (24u/24u)
  • Voor aansluitingen aan het rioleringsnet, verstopte of beschadigde riolering of lekken in de waterdistributie kan u zich wenden tot Vivaqua.
    Wachtdienst (24u/24u): 02/739.52.11. E-mail: vivaqua

Contact

Openingsuren

Ma
08u-12u en 12u30-16u
Di
08u-12u en 12u30-16u
Wo
08u-12u en 12u30-16u
Do
08u-12u en 12u30-16u
Vr
08u-12u en 12u30-16u