Niveau: C1 - C3
Contract: voltijdse arbeidsovereenkomst onbepaalde duur
Solliciteren: tot en met 1 juni
Wat doe je als administratief medewerker?
Als coördinator schoonmaak ben je het aanspreekpunt op vlak van hygiëne en netheid voor het lokaal bestuur Zaventem. Je stuurt, samen met de betrokken diensten, een team van ongeveer 25 interne schoonmaakmedewerkers aan. Daarnaast maak je afspraken met de externe poetsdiensten.
Een greep uit je takenpakket:
- Je maakt, in samenwerking met de gebouwverantwoordelijken, personeelsplanningen op en stuurt bij in geval van ziekte of afwezigheid
- Je coacht de schoonmaakmedewerkers en voert ontwikkelingsgesprekken.
- Je werkt, in samenwerking met de gebouwverantwoordelijken, voorstellen uit om schoonmaakprocessen te verbeteren
- Je schoolt jezelf en je medewerkers voortdurend bij over de laatste technische en preventie-ontwikkelingen
- Je staat in voor een efficiënt stockbeheer van schoonmaakbenodigdheden
- Je beheert het schoonmaakbudget en werkt een bestek uit om externe partners aan te stellen
* Het volledige takenpakket kan je in de functiebeschrijving onderaan deze pagina lezen
Wat verwachten wij van jou?
- Je bent in het bezit van een diploma secundair of daarmee gelijkgesteld.
- Je bent in het bezit van een rijbewijs of kan je vlot verplaatsen met de fiets.
- Je bent flexibel en kan inspelen op onvoorziene omstandigheden.
- Je bent sterk in het coachen van mensen en werkt vlot samen met anderen.
- Je hebt basiskennis van Excel.
- Je hebt sterke leidinggevende capaciteiten.
Wat hebben wij jou te bieden?
- Een voltijdse functie in contractueel dienstverband voor onbepaalde duur.
- Weddeschaal C1-C3: min. € 2.258,22 en max. € 4.133,13 (bruto per maand).
- Relevante ervaring (ook uit de privé) kan meegenomen worden.
- Een werkgever die veel aandacht heeft voor een gezonde balans werk-privé:
- minstens 32 dagen verlof op jaarbasis.
- glijdende werkuren tussen 7u00 en 18u30
- 1 dag thuiswerk per week mogelijk i.s.m. je leidinggevende
- Maaltijdcheques van € 8 per volledig gewerkte dag (7u30).
- Fietsvergoeding en/of 100% terugbetaling van woon-werkverkeer met het openbaar vervoer.
- Ecocheques t.w.v. 160 euro/jaar en handelaarsbonnen t.w.v. 40 euro/jaar.
- Gratis hospitalisatieverzekering.
- 2de pensioenpijler (2,5%).
- Aansluiting bij GDS-V (Gemeenschappelijke Sociale Dienst Lokale Besturen in Vlaanderen) inclusief tal van kortingen en premies.
Hoe verloopt de selectieprocedure?
Bezorg uiterlijk 1 juni 2023 je cv, motivatiebrief, diploma en uittreksel strafregister via het sollicitatieformulier. Na de uiterste sollicitatietermijn krijg je van ons te horen of je kandidatuur in aanmerking komt om aan de procedure deel te nemen.
Indien er meer dan 10 kandidaten zijn, zal er een préselectie worden georganiseerd o.b.v. je cv en motivatiebrief.
De selectieprocedure bestaat uit een schriftelijk examen op woensdag 14 juni om 9u00 en een finaal gesprek op donderdag 22 juni.
Nog vragen?
- Voor vragen over de functie: Marijke Heirman, afdelingshoofd gebouwen, marijke.heirman@zaventem.be, 02 717 88 86
- Voor vragen over de selectieprocedure: Quentin Lievyns, deskundige werving & selectie, vacature@zaventem.be, 02 716 32 44