Promotie evenement

Voor de promotie van je evenement in Zaventem kan je als vereniging gebruik maken van de gemeentelijke kanalen, zoals de digitale infoborden en het gemeentelijk infoblad

.
Voorwaarde is dat je evenement is ingevoerd in de UiTdatabank. Ze verschijnt dan op UiTinZaventem en in de activiteitenkalender op deze website. 

Digitale infoborden

Zaventem heeft digitale infoborden verspreid over de gemeente. Op deze grote schermen wordt gemeentelijke info doorlopend afgespeeld. Ook erkende verenigingen kunnen een evenement laten verschijnen op de schermen.

Locatie van deze schermen?

  • Nossegem: Leuvensesteenweg
  • Sint-Stevens-Woluwe: Leuvensesteenweg
  • Sterrebeek: Mechelsesteenweg*
  • Zaventem: Parklaan en Quintmannplein

* Dit bord wordt binnenkort in gebruik genomen.

Er zijn enkele afspraken. Het volledig reglement voor de infoborden kan je hier terugvinden.

  1. geef de activiteit op in de UiT-kalender
  2. vul onderstaand formulier in (minstens 2 weken voor gewenste start van verschijning op de borden)
  3. voeg eventueel een mooie toepasselijke foto over je event toe
  4. voeg eventueel het logo van je vereniging toe
  5. vermeld welke periode je de aankondiging wil laten verschijnen (maximum 14 dagen voor de activiteit) 

Elke vereniging kan maximum 4 evenementen per jaar via de digitale borden laten weergeven

Vul het aanvraagformulier digitale infoborden in

Gemeentelijk infoblad

Het gemeentelijke infoblad Z magazine (vroeger Gemeenteberichten) verschijnt tweemaandelijks.

Zorg ervoor dat je evenement (tijdig, d.w.z. anderhalve maand voor nieuwe editie) is ingevoerd in de UiTdatabank. Een selectie van de ingevoerde activiteiten wordt opgenomen in het gemeentelijke infoblad.

Editie 2024Deadline
januari-februari10 november 2023
maart-april10 januari 2024
mei-juni13 maart 2024
juli-augustus6 mei 2024
september-oktober1 juli 2024
november-december11 september 2024

Stuur een e-mail naar dienst Communicatie

 

Promotie is (een belangrijk) onderdeel van je evenement.

Een overzicht met alle stappen bij het organiseren van een event is ook handig.

az