Stafmedewerker grondgebiedzaken

Niveau: B1 - B3

Contract: voltijdse overeenkomst onbepaalde duur

Solliciteren: tot en met 1 oktober 2023

Solliciteer meteen

Wat houdt de functie in?

Ben je een ervaren rot rond financiën en aankopen of ben je een enthousiaste starter met goesting om er een lap op te geven? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als stafmedewerker grondgebiedszaken ben je verantwoordelijk voor het coördineren en uitvoeren van diverse projecten en taken op het gebied van ruimtelijke ontwikkeling, gebouwen en openbaar domein. Je werkt nauw samen met en ondersteunt verschillende afdelingen binnen onze organisatie en externe stakeholders, zoals gemeentelijke instanties, aannemers en projectontwikkelaars. Je rapporteert rechtstreeks aan de directeur grondgebiedszaken.

Verantwoordelijkheden:

  • Adviseren van collega’s over vraagstukken m.b.t. grondgebiedszaken.
  • Monitoren van lopende projecten en zorgen voor tijdige rapportages en voortgangsupdates.
  • Bijhouden van ontwikkelingen in relevante wet- en regelgeving en deze vertalen naar de praktijk.
  • Opvolging van aanbestedingen, overheidsopdrachten en subsidiedossiers.

* Het volledige takenpakket kan je in de functiebeschrijving op de website lezen (www.zaventem.be/vacatures)

 

Wat zijn de formele aanwervingsvoorwaarden?

  • Je bent in het bezit van een bachelorsdiploma of daarmee gelijkgesteld
  • Je bent analytisch aangelegd, haalt voldoening uit het uitzoeken van complexe zaken
  • Je begrijpt snel financiële of juridische documenten of bent bereid hierin bij te leren
  • Je bent creatief en krijgt voldoening van een gevarieerd takenpakket
  • Je kan zelfstandig aan de slag en weet hoe een project op poten te zetten.

 

Wat hebben wij jou te bieden?

  • Een voltijdse functie in contractueel dienstverband. Er wordt tevens een wervingsreserve aangelegd, geldig voor twee jaar.
  • Weddeschaal B1-B3: min. € 2.883,19 en max. € 4858,09 (bruto per maand)
  • Relevante ervaring (ook uit de privé) wordt meegenomen
  • Een werkgever die veel aandacht heeft voor een gezonde balans werk-privé:
    • glijtijdenregeling tussen 7u00 en 18u30
    • mogelijkheid tot opname kredieturen
    • extra feestdagen
    • minstens 32 dagen verlof op jaarbasis
    • mogelijkheid tot thuiswerken
  • Maaltijdcheques van € 8 per volledig gewerkte dag (7u30)
  • Gratis hospitalisatieverzekering
  • Fietsvergoeding en/of 100% terugbetaling van woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
  • Ecocheques t.w.v. 160 euro/jaar en handelaarsbonnen t.w.v. 40 euro/jaar.
  • 2de pensioenpijler (2,5%)
  • Thuiswerkvergoeding van 20 euro per maand
  • Aansluiting bij GDS-V (Gemeenschappelijke Sociale Dienst Lokale Besturen in Vlaanderen) inclusief tal van kortingen en premies
Solliciteer nu

 

Wil je graag deel nemen aan de selectieprocedure?

Ben jij de enthousiaste collega die ons team komt versterken? Bezorg uiterlijk zondag 1 oktober 2023 je cv, motivatiebrief, kopie diploma en uittreksel strafregister (maximaal 3 maanden oud) via het sollicitatieformulier. Je krijgt dan zo snel mogelijk van ons te horen of je kandidatuur in aanmerking komt.

de selectieprocedure bestaat uit :

  • Een (set van) persoonlijkheidsvragenlijst(en) met adviserend karakter, gericht op persoonsgebonden competenties tussen 10 en 15 oktober.
  • Een mondelinge proef, gericht op motivatie en persoonsgebonden competenties op 17 of 18 oktober.

Nog vragen?

  • Voor vragen over de functie-inhoud en de directie grondgebiedzaken: Bruno Depondt, directeur grondgebiedzaken, bruno.depondt@zaventem.be, 02 725 03 80
  • Voor vragen over de selectieprocedure: Quentin Lievyns, Deskundige werving en selectie, vacature@zaventem.be, 02 716 32 44